Рейтинг оцінки діяльності – кількісний показник результатів якості
роботи науково-педагогічних працівників, що формується за основними напрямами
навчально-методичної, наукової, організаційно-виховної та інших видів
діяльності.
Метою запровадження
рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників Академії є:
підвищення
ефективності та результативності науково-педагогічної діяльності;
забезпечення
прозорості та об'єктивності оцінювання діяльності кожного науково-педагогічного
працівника;
забезпечення
здорової конкуренції, підвищення мотивації ефективності праці;
накопичення
статистичної інформації щодо становлення і динаміки розвитку Академії в цілому
та наукового відділу безпосередньо;
стимулювання діяльності, спрямованої на підвищення якості освіти.